Nov 20, 2010

ehh2 sorii tau psl laki y terindah kauu tuh. aku plakk yang panas ngan dye.
 haish, ney sume sbb kau suruh aku bce blog dye. ye r. bkn senang kau nk percaya laki. ntah mcm
mne aku xtau kau percaye dye. aku plakk yang naik darah sbb kau lyn dye mcm dye 
yang paling penting sblum neyh. tp dye wat cmney kat kau. oh tidaaak! minx  penumbuk betool.
aku rse kau da ckup baek da tpi dye wat cmney. dala dulu kalo aku text kau, kau x blas .
klau ye pun kau blas, sehari kemudian. tp kalo dye..fuhh, laju gile. haih. x mengenang budi betool.
dah la tipu kwn akuu. pastu ckp batch aku bjet hot. ney lg panas. dah mmg batch kitorng hot
nak wat cmne?? aku rase batch korang yang bajet hot. reka cerita kitorng kejar korng lak. lemak la weyyh. xdela bataq mne nak korang. herh.  korang yg bataq nan kitorg adela. semua yg kitorng
buat boleh dikatekan sume salah lah kan?? geeez. stop la. xnak pun korng la weyh. ssh betool idup nan korng
daah2 jaoh plak tersasar. sbnrnye nak ckp kesian kat kwn akuu je.^^,